Je website is je visitekaartje, je voordeur en je uithangbord tegelijk. Geen plek om onzorgvuldig mee om te gaan dus. Naast het uiterlijk is met name de actualiteit en het makkelijke vindbaarheid van de gezochte informatie ongelooflijk belangrijk. Verouderde informatie is de reden voor bezoekers om weg te klikken.
Als de gezochte informatie niet of moeilijk wordt aangetroffen zal de klant van vandaag de dag niet de moeite nemen om vervolgstappen of contact op te nemen.

Daarnaast is de juiste toon en taalgebruik belangrijk. Schrijf je te formeel of pak je de klant en zorg je voor die order? Wat doe je met sociale media integratie? Allemaal zaken die los staan van het uiterlijk.

En als al die zaken goed voor elkaar zijn, hoeveel zegt die website dan nog over jou? Mensen doen zaken met mensen en niet met websites. Precies dat is waar ik het verschil in kan maken.

Door mijn jarenlange ervaring met het bouwen, maar vooral het schrijven van klantgerichte teksten en het inrichten van websites voor zeer uiteenlopende doelen en doelgroepen, weet ik als geen ander wat er nodig is.

Wil jij een inhoudelijk goede website die weergeeft waar jij met je bedrijf voor staat?
Neem dan nu contact met me op.